pondelok 22. júla 2013

Dangerouse Zone part 12 - Death Town

Zobudila som sa na krik , vyskočila som na nohy a vytiahla dýku . Krik patril nemŕtvemu dievčaťu ktoré bolo odo mňa asi zo 20 metrov , Nasadila som šíp a vystrelila , nemŕtva sa zapotácala ale žila a vláčila sa ďalej . Založila som druhý šíp a to už ležala nevládne na zemi . Otrasená som si zbalila veci a zliezla z autobusu . Nemŕtva sa sem mohla dostať len dvoma spôsobmi , buď sa premenila tu , vo vnútri cesty alebo je niekde narušený plot . A to som musela zistiť .

Začínalo sa stmievať keď som konečne dorazila ku koncu plotu . Nikde žiadna diera nebola , takže ju tu asi niekto premenil. Spoza opaska som vytiahla zväzok kľúčov a odomkla som bránu . Na ulici nebol nikto , vyzeralo to tu ako mesto duchov . Zrazu sa ozval dievčenský výkrik , rozbehla som sa tým smerom a zbadala som zombie ako sa chystá zahryznúť do jej ruky . Z chrbta som strhla luk a založila šíp . O zem som hodila skúmavku s krvou . Zombie sa okamžite otočil za mnou a ja som ho zastrelila . Dievča sa rozbehlo ku mne a ja som zistila že sa k nám zo všetkých strán blížia zombies , luk som si znova pripevnila na ruksak a z pošvy vytiahla mačetu . Dievča som chytila za ruku a rozbehla som sa k bráne . V ceste nám stal zombie ktorému som počas behu zabodla nôž do chrbta . Otvorila som bránu a rýchlo som ju za sebou zamkla . Bežali sme čo najďalej od brány ale po chvíli už dievča nevládalo .
"Ako sa voláš ?" spýtala som sa jej .
"Kristie"
"Kristie , čo sa breboha stalo ?!"
"Narušil sa plot ... Na veľmi veľa miestach , ľudia nevedeli čo sa deje a tak povybiehali von ale ja som mala izbu na vyššom poschodí a tak som vedela čo sa deje . Akurát mali priniesť zásoby jedla a tak bola aj druhá väčšina vonku na námestí , nikto nič netušil ... "
"Dobre , teraz sa musíme vrátiť do môjho mesta . Neboj postaráme sa o teba ." povzbudzujúco som sa na ňu usmiala .
"Vďaka ...."
"Za čo ?"
"Za to že si mi zachránila život ."
"Aha ... hmm nemáš za čo ."
Slnko zašlo a bolo moc nebezpečné zostať na zemi a tak som nám vyhliadla autobus . Pomohla som Kristie vyštverať sa na strechu a rozložila som spacák.
"Ľahni si , budem strážiť . Nemôžeme riskovať že nemŕtvy pretrhnú bránu ."
"Potom ma zobuď , vystriedame sa ."
"Dobre ..." zaspala takmer okamžite .

Kristie som zobudila okolo tretej ráno , a povedala som jej že odchádzame okolo siedmej tak nech ma zobudí o pol . Potom som si ľahla do spacáka a ponorila sa do snov ....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára